Tampere: Ratkaisuja jaksamiseen

Haluatko saada elämäsi hallintaan ja jaksaa paremmin työssä tai vapaaehtoistoiminnassa? Koulutuksessa saat välineitä itsesi valmentamiseen ja ideoit parhaiten toimivia ratkaisuja jumiutuneeseen elämäntilanteeseen. Tunnistat omat ongelmasi, löydät vaihtoehtoja, asetat tavoitteita ja saavutat niitä itsellesi sopivin askelin.

Opit tunnistamaan ratkaisua kaipaavia solmukohtia omassa elämässäsi. Löydät uusia ja innostavia ratkaisuja lisäämään mielekkyyttä tekemiseesi. Suuntaat tehokkaasti kohti itse asettamiasi tavoitteita ja teet oman elämänpizzasi. Koulutus toteutetaan ryhmässä, jossa jokainen tekee oman elämänsä suunnitelmaa hyödyntäen sopivissa kohdissa ryhmän voimaa. Kokonainen viikonloppu aikaa tutkiskella omaa elämääsi rennolla otteella valmentajan ohjauksessa!

Koulutuspäivien sisältö

• Elämänpizza
  • Coachina itselleni
  • Oma hyvän elämän suunnitelma

Kouluttajana toimii Tiina Flygare. Näin Tiina kuvailee itseään kouluttajana:
”Olen kouluttanut järjestöjä ja yhdistyksiä yli 20 vuoden ajan KSL-opintokeskuksessa  Hyödynnän koulutuksissa tekemistä ja ryhmän yhtenäisyyttä tukevia menetelmiä. Hyvä ilmapiiri ryhmässä on minulle ensiarvoisen tärkeä osa koulutuksen onnistumista. Olen rohkea heittäytyjä ja kokeilen mielelläni uutta. Koulutan ilon, toiminnallisuuden ja keskinäisen arvostamisen voimalla ilman turhaa tärkeilyä.”

Aika: 19.-20.10.2019
Paikka: Sokos Hotel Ilves, Tampere
Toteutus: viikonloppu
Hinta: 280 €/osallistuja (sisältäen koulutuksen, materiaalit, ruokailut), 340 € (sisältäen myös hotelliyöpymisen 2hh huoneessa)
Alennukset: PAMin ja SEL:n jäsenille maksuton
Kouluttajan yhteystiedot: Tiina Fygare, 050 590 0709 tai tiina.flygare@ksl.fi

Koulutukseen otetaan korkeintaan 20 osallistujaa.

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään 5.10.2019

(Jos olet kiinnostunut koulutuksesta ilmoittautumisajan umpeuduttua, niin ota yhtettä suoraan kouluttajaan.)

> Tilaa koulutus ryhmälle